
Політика повернення товару
Відповідно до Закону України “Про захист прав споживачів”, Ви маєте право обміняти/повернути придбаний товар належної якості протягом 14 днів з моменту покупки за умови виконання відповідних норм даного Закону.
Умови обміну
Споживач має право обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний у продавця, у якого він був придбаний, якщо товар не задовольнив його за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути ним використаний за призначенням. Споживач має право на обмін товару належної якості протягом чотирнадцяти днів, не рахуючи дня покупки.
Обмін товару належної якості проводиться в наступних випадках:
- якщо він не використовувався;
- якщо збережено його товарний вигляд;
- збережені споживчі властивості, пломби, ярлики;
- надано розрахунковий документ, виданий споживачеві разом з проданим товаром.
Якщо на момент обміну аналогічного товару немає у продажу, споживач має право або придбати будь-які інші товари з наявного асортименту з відповідним перерахуванням вартості, або розірвати договір та одержати назад гроші у розмірі вартості повернутого товару, або здійснити обмін товару на аналогічний при першому ж надходженні відповідного товару в продаж.
Умови обміну / повернення товару неналежної якості
У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку недоліків, споживач, в порядку та в строки, встановлені законодавством, має право вимагати:
- пропорційного зменшення ціни;
- безоплатного усунення недоліків товару в розумний строк;
- відшкодування витрат на усунення недоліків товару.
Вимоги споживача, передбачені цією статтею, не підлягають задоволенню, якщо продавець, виробник (підприємство, що задовольняє вимоги споживача, встановлені частиною першою цієї статті) доведуть, що недоліки товару виникли внаслідок порушення споживачем правил користування товаром або його зберігання. Споживач має право брати участь у перевірці якості товару особисто або через свого представника.
Умови обміну / повернення відрізного товару та товару під замовлення
Обмін / повернення відрізного товару та товару під замовлення можливе тільки після узгодження з менеджером магазину, для цього звертайтеся за контактним номером який вказаний на сайті.. Термін розгляду даної заявки 1-2 дні.
Повернення товару в Україні регулюється законом «Про захист прав споживачів».